° ̄☆─•*其實我與你之間,有着不多不小的阻隔]!**°×°
星期5果日,上數學堂開始~我都覺得
自己開始發燒喇~我上英文堂果陣~
好小講野~
放左學都冇去踢足球~
一番到屋企~
就暈左係地上
好辛苦呀~~
今日係小息見到李浩林同人打架~~
佢打人個樣真係超得意~~
我見到佢好似好好打咁~~
笑爆~~
我好想去阻住佢~
不過見妹妹推開佢~
我就睇下就點囉~~
今日放學好好玩~~
去左曾梅果間小學
同校長,老師一起去~~
好好玩~好exciting
唔想2月11號的來臨~~好怕怕呀
比d相相你地睇下啦~~
星期6同胡文華佢地一起去mk~唱k~~一去到都2:15~果個姐姐話3點先有位~跟住我地去影相~影左30$~~
到左3點,上去唱k~一入到去~好似好恐怖咁~我以為入錯左地方~一去到勁唱k~唱到4:30叫野食~
到左埋單~350$~~我出左100$好好玩~~~不過小人d~下次一定要叫多d人去~~有boy有girl先好玩~~