嘩....放左榜啦= = 成績當然唔係好好..
升唔到中6...不過都幾開心 因為中英文都合格
去搵ive啦= =點知排左勁耐之後full哂= =o左
之後想去城大讀副學士又full
去左浸大搵副學士...勁開心 收左 哈哈!!
好過讀中6啦 對我黎講...AL太辛苦!!
依家起碼我可以讀自己鐘意既野!!
要加油先得^^ 我都可以升大學嫁 .\/.