昨晚和哥子傾電話...本來傾得好開心!!
但係傾傾下...開始有d冷場!!
其實我知道哥子既心意...但係...我好驚''
我好驚遲d全部野會冇哂,,,
我好驚如果發生左d野..就會冇左你依個哥子''
我知道我對哥子你黎講重要''你對我都重要''
因為你真係當我係妹..好錫我..咩都幫我..
但係...你可唔可以唔好迫我諗野..
唔好迫我要諗d你根本知既野...
你知唔知你咁樣...同之前果個衰人冇分別...
我唔想因為你叫我諗依d野...令我諗番起個衰人...
我嬲既唔係你...只係佢...我..真係好憎佢!!
對唔住哥子..我...真係好笨!!!
------------------------------------------------------------------------
今日早上去左掃墓...好累- -行死左我''
之後番到屋企搞掂哂d野就去番教會..
有許sir,淑楨,朱浩~~去許sir間教會!~
都ok既...不過點解要男女分開呢- -?冇得同朱浩佢地一組..
到6:30完左...就一起去左食野!!
好好味>333<呵呵 許sir冇介紹錯!!
之後仲一齊去左影貼紙相- -''
第一次同牙sir影 哈哈!! 影得好令...
不過好失敗...唔記得左用手機影抵!!!
唉................心情有d回復..
想打比哥子...不過...唔夠膽了
|