kAyII0v0
暱稱: kAiKaI°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (103)
2009 年 3 月 22 日  星期日 晴天


22-3-09 忿怒 分類: 未分類

今日敏生日...約左我們小學朋友們出來唱k

有我,敏,婷,程,軒  5丁友@@''

陳富生勁黑人憎囉!!!!昨日明明答應我地出黎...

點知我地book好哂位!!!!!  夠鐘啦!!!

佢同佢個fd先唔叉黎!!!...又話比番錢我地!!!

點知又唔知死左去邊,,,搵唔到佢!!!!!!!!真係勁黑人憎..

咩事牙佢...唔黎就一早講啦!! 明明話同個fd黎  !!

一時又話佢女朋友害羞唔敢黎...

一時又話佢女朋友驚佢黎識女仔...

一時又話女朋友睇得太緊...黎唔到..

一時又話要陪女朋友行街... 嘩...咩都女朋友囉

比女仔管制得咁勁...好似坐牢嫁...傻嫁?

真係勁唔鋸囉!!! 搞到我地個個要比多廿十幾蚊....

搞到個個冇哂錢!! 冇野牙佢!?真係勁唔鋸!!!

補生日禮物大叉哂!?  又話比錢都唔比啦...仲好講補生日禮物!!!

真係火都黎埋!!!.....真係勁憎d人咁囉!! 預左佢個份又唔黎!!!

如果預左可以取消就話姐...又係佢話和佢個fd黎   先加多2個!!!

唉....搞到我地5個都勁火!!!

不過好采   唱唱下...幫埋sara慶祝   都幾開心!!

最後仲同婷,軒一齊把d野飲混哂一齊....猜輸果個飲!!

敏和程就唱歌!! 我地就猜@@''

不過混得幾好飲 哈....我有次連輸7次- -無奈

我地3個都飲到好飽= =傻的!!下次再約埋一齊XD