今日敏生日...約左我們小學朋友們出來唱k
有我,敏,婷,程,軒 5丁友@@''
陳富生勁黑人憎囉!!!!昨日明明答應我地出黎...
點知我地book好哂位!!!!! 夠鐘啦!!!
佢同佢個fd先唔叉黎!!!...又話比番錢我地!!!
點知又唔知死左去邊,,,搵唔到佢!!!!!!!!真係勁黑人憎..
咩事牙佢...唔黎就一早講啦!! 明明話同個fd黎 !!
一時又話佢女朋友害羞唔敢黎...
一時又話佢女朋友驚佢黎識女仔...
一時又話女朋友睇得太緊...黎唔到..
一時又話要陪女朋友行街... 嘩...咩都女朋友囉
比女仔管制得咁勁...好似坐牢嫁...傻嫁?
真係勁唔鋸囉!!! 搞到我地個個要比多廿十幾蚊....
搞到個個冇哂錢!! 冇野牙佢!?真係勁唔鋸!!!
補生日禮物大叉哂!? 又話比錢都唔比啦...仲好講補生日禮物!!!
真係火都黎埋!!!.....真係勁憎d人咁囉!! 預左佢個份又唔黎!!!
如果預左可以取消就話姐...又係佢話和佢個fd黎 先加多2個!!!
唉....搞到我地5個都勁火!!!
不過好采 唱唱下...幫埋sara慶祝 都幾開心!!
最後仲同婷,軒一齊把d野飲混哂一齊....猜輸果個飲!!
敏和程就唱歌!! 我地就猜@@''
不過混得幾好飲 哈....我有次連輸7次- -無奈
我地3個都飲到好飽= =傻的!!下次再約埋一齊XD
|