今日唔記得左出去做咩@@
應該又係去漫畫嫁啦- -
個假期都冇咩做...牙..試過同ying 程 勉 強佢地去唱k...
程和勉係到打cs 無奈@@
唱完之後影貼貼相 =] 呵呵 程唔肯影= =
之後去左程屋企打麻雀...佢細佬勁可愛哇>33<
佢細佬仲飛吻比我 真係甜死左=]
4月15日同牙妹出街街....buy左d漫畫@@
之後再一次同佢影貼貼相@@