今日去左睇...舞吧!昂!
都幾好睇既...之後去左食m記!!
就番教會啦@@ 今日可以跟許sir果組!!
好開心@@佢果組d人好好 都好好笑!!
之後就番左元朗等牙sir睇完中e就去食野@@
好好味呢!? 之後我地就去公園等牙sir去拎藥@@
呵呵 玩左千秋真係好開心>33<
仲同牙sir果d傾左好多計仔tim