昨日冇番學...冇測到數學和世史!!
數學唔洗測番 勁好@@''不過世史一定要補測!!
個分仲要打8折- -痴線...勁難囉..都唔識做既
加加埋埋都唔知有冇十幾分 ..仲要打埋8折..姐係冇分啦- -??
唉...真係嘔血!!
聽日仲要補英文tim牙...辛苦>33<
岩岩先病好...把聲都出唔到...
快要失聲了...大聲d又唔得wo 好辛苦na!!