| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 23 日 星期五  |
| 2007-03-23 |
分類: 未分類 |
今日上PE堂教跳舞,
其實珈喬之前都講過...
我同曾慧儀,馮鈺萍就同鄭國欣,
好好玩,做skipping個時,
唔小心鬆左手,曾慧儀飛走左...
笑死我,之後Dior老師話要係中間個6拍,
同埋最後個24拍自己諗舞步,
我地6拍未諗,只係諗左24拍個到,
如下(我地有8個人):
5個係出面整個圈,
個個圈入面仲有個圈係2個人,
最入面有一個人,個個係鄭國欣,
轉到最後,我地蹲下,佢就跳出黎,
跟住我地班另外個組睇到,又話我地抄佢地,
我地又冇睇過佢地跳,點知同佢地一樣姐,
佢地就2個圈轉,就冇跳出黎個個人,
唔理啦,理得佢地咁多...
跟住上地理堂,因為琴日玩完d卡,
今日我同鄭國欣都整左一副,
跟住拎出黎玩,今次係教比張地圖你,
有a b c問你呢幾個你會係個到起d咩,
做完就玩...
跟住食飯個時又玩,叫到比人罵...
最尾數學堂有比賽,但係我同鄭國欣唔理,
等d男仔去,我就找左Gaffiti本簿出黎,
比鄭國欣估係個d係咩字,
跟住玩完,我地就投入返個比賽,
有d數係要出去計,我地就叫左d人出去,
我地係個位到計,
一係就叫個答案比佢,一係就比張紙仔佢,
出貓...
最尾我地組win左...
開頭我地個2行最尾,馮鈺芊個2行第一,
而家就我地第一佢地最尾...
估唔到...
|
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | »
|