我地7點幾起左身,
係房睇電視,牙姨又走入黎,
話要去牙婆到飲茶...
雖然個日好鬼冬,理鬼佢咁多,
朝著裙,可以話今個冬天第一日著出街,
去到個到,好靚,同表妹係到影相...
跟住返返去牙婆到,同另外個幾個表妹上舊屋拜神,
跟住就同佢地玩捉迷藏,食完飯,
因為之前學校唔比請假,所以我今日要返香港,
2姨丈車我返去,我Daddy都有去,
上車之前,我喊左好耐,
唔捨得佢地...
上到車就訓覺,好快就過左3個幾鐘,
跟住過左一大輪過關個d野,
就搭車返大埔,返到去,冇鎖匙,
好彩有條後備鎖掛左係牙麻房,
釣返出黎,入到去牙哥唔係到...
同牙麻買飯盒食,牙麻又話唔見左個回鄉證,
搵左好耐耐耐,點知係另外個個銀包,
之後我沖涼出黎,牙麻又話唔見左隻金手腕同3隻金ring,
搞左一輪都搵唔到,就打返電話比牙媽,
我同牙媽講講下個時,牙麻又話搵返...
好彩...咩事都冇...
|