6點幾又醒左,打左電話比我表妹慧敏,
嘈醒左佢,跟住玩左一陣,同佢地一齊飲茶,
去到個到,玩仲多過食...
跟住2婆佢地10個人黎,唔夠坐,
我地返左屋企(慧敏到),我地扮訓覺咁入左房,
跟住牙姨都返去訓,我地又唱歌,玩,玩到傻哂,
我地鎖左門,牙姨一用鎖匙開門,我地踢哂d野入床底,
佢一走左,我地就汁野去拜山lu(11點幾)...
有小小落雨,問牙姨佢地借左d褲,褸同鞋,
去到拜山個到,我地做第3,4個到上去,
佢地係到拜神,我同表妹就汁左d樹枝去玩,
攪點哂,就上埋上面個到拜,
我同表妹帶頭,後面抬燒豬個2個後生仔問我地,
你地識唔識路架?
我答佢:表妹就第一年行,我就唔係好識,
見路就行...
上到去,佢地又搞拜神,
我同表妹就坐左係下面個d石屎地,
係到食野...跟住表侄走個黎(好似岩岩讀幼稚園)
佢又食...齊齊坐係到食,跟住又係山到跑黎跑去,
有小小傻...跟住搞點哂...
有野食...斬燒豬同燒鵝,係細路既都有鵝脾,
haha...超好食...
跟住就落山換返我d3,去食飯,
夜晚,齊齊去剪頭髮,洗頭,
加加埋埋有5個人...
我同表妹一齊剪短d頭髮...
搞好哂,大人就去腳底按摩,
我同表妹,牙姨就返屋企,
返到去沖涼,跟住見肚餓,
同表妹一齊煮麵食...
跟住牙姨迫我地訓,冇計,朝訓
|