| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
| 2009-12-31 |
分類: 平日 |
咁日好遲先起身牙(8點半)
一起身勁驚遲到
點解?咪係丹丹既傑作囉
除夕要我地番去溫書cryt_t
一早溫IS,之後做QUIZ
某人既答案...
下午溫MATH,好多吾識cryt_t
某某既答案...
做到勁無奈囉,仲衰過我=.=
不過丹丹吾係度
我地梗係造反喇[^3^]
3點幾放,之後同小雲行街*v*
好耐未同佢行過街啦,好懷念牙[^3^]
6點同佢一齊番歸,好懷念同佢一齊行尼條路
咁日係2009年最後一日
希望大家係2010會有所進步啦*v*
係咁,閉閉
2010再見
2009年既最後一日啦,留番個cm俾我喇
|
| 發表時間:2009-12-31 08:39 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 29 日 星期二  |
| 2009-12-29 |
分類: 平日 |
咁日勁早起左身啦
早上勁hea
下午總於有溫到書啦
溫左中史,好難牙cryt_t
同魏J&婷J傾電話,傾到2個鐘
好耐都未傾過咁耐喇,好懷念牙
係咁,閉閉
我要CM牙 |
| 發表時間:2009-12-29 11:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 28 日 星期一  |
| 2009-12-28 |
分類: 平日 |
咁日早上一切如常
下午同魏J&婷J一齊去左葵芳
咁日係我地係聖誕第一次一齊出街
仲有咁日我地一路行一路食
好耐都未試過喇
我差吾多次次都係同魏J一齊食
行到5點幾番歸
婷J送我番屋企,好耐未試過啦
咁日勁開心^o^]]
番cm牙 |
| 發表時間:2009-12-28 08:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|