| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 12 月 16 日 星期三  |
| 2009-12-16 |
分類: 平日 |
幾日冇打扑啦,咁日打下先[^3^]
ENG HEA
RECESS librarian
CHIN 吾洗默書喎*V*
我默默下俾麗瑤叫左出去,以為咩事啦
點知係叫我幫佢攞野,咁就吾洗默啦^o^]]
RECESS librarian
MATH hea
IS 吾記得帶書cryt_t 好采有大半堂係練歌姐
練練下有人嘔喎-.-搞到我地要食風
LUNCH 食屎
之後係MUSIC DAY 有少少悶
我地班都吾知倣緊點咩囉,係度跳黎跳去
放學 librarian
5點 RED CROSS
去到一陣就散band啦,咁日勁準時
之後同婷J一齊番
係咁,閉閉
留CM牙
|
| 發表時間:2009-12-17 12:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
| 2009-12-13 |
分類: 平日 |
咁日一早起左身喇
食完早餐後陪牙爸牙媽行MK
由10點30行到2點幾
不過我咩都冇買到cryt_t
之後4點又同魏J&佢brother行ma on shan
食左PIE&TRAT,好好味牙*v*
5點30番歸
食完屎之後燒碟
整左勁耐,不過好成功*v*
係咁,閉閉
我要cm牙>.< |
| 發表時間:2009-12-13 10:22 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
| 2009-12-10 |
分類: 平日 |
我咁日有番學啦
同CHERRY一齊番
好耐未試過喇*v*
早上搵Ms.wAN,等左好耐-.-
MATH UT
吾係好識,有幾題未做cryt_t
RECESS 俾郭生食左T_T
MATH 吾知佢講咩
RECESS 悶...
CHIS 聽書
MUS 練歌
RECESS 又俾Ms.TAM食左
做咩咁日點老師咁鐘意食我地點RECESS架
ENG 吾知做緊咩
VA 時間過得好快,但時光吾係快樂既?_?]]
放學同魏J&婷J食屎
之後係library HEA
等等等...等左好耐先有人黎睇
吾係校長,係校監黎喎
5點先走
係咁,閉閉
留CM牙 |
| 發表時間:2009-12-10 08:45 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 18 | »
|