| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 2008 年 10 月 27 日 星期一  |
2008-10-27  |
|
今日都唔知咩事..
我同牙飯今日都唔知點解咁[黑]..
唉..超慘=[
唔講咩事la-.-
|
|
|
|
 2008 年 10 月 26 日 星期日  |
2008-10-26  |
|
琴日同牙電,牙飯,肥豬一齊出mk..
我地仲行左旺角中心..
到5點50倒我地去左睇歌舞青春3..
睇到7點30倒..
之後同牙電佢地行左一陣..
我自己到9點幾倒番屋企..
因為琴日番到黎好眼訓..
所以今日先打番=]
.........................................................................
I ❤ 牙電,牙飯,傻婆,怪獸,雯雯,小如>3
☻Fd × FoReVeR☺ |
|
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 35 | »
|