| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 2008 年 7 月 9 日 星期三  |
2008-07-09  |
|
琴日牙電比左個芒果布甸我la..
好開心呀..thx>3<

琴日番屋企果陣買ga..都幾好食..

琴日諗住去游水..
所以6點幾出左去..
去到好似係7點倒..
我地行去果陣見倒大鼻進同羅嘉豪..
但係游泳池7:30先開..
我同牙電,飯焦,同埋佢地去左排隊..
游到成10幾先閃..
之後我牙電,飯焦去左b仔食野..
去果陣影ga..


我地叫左呢d野食..



好味呀>3
番去果陣睇倒ga..哈哈=]

唔識我ga人..會唔知我笑咩-.-
|
|
|
|
 2008 年 7 月 7 日 星期一  |
2008-07-07  |
|
今日我地入左hall呀..
一入到去見倒個miss漏m..勁o咀-.-
但係個miss自己唔知..真係超樣衰..
跟住有個女仔上左去台提佢...
番到課室我同牙電比個死人大陸餅同鄭俊浩搵紙捲埋黎打-.-
牙電的傑作-.-
好野..聽日有芒果布甸食..gd>3< |
|
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 35 | »
|