| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 2008 年 7 月 18 日 星期五  |
2008-07-18  |
|
今日出左屯門交表呀..
出到去果陣12點幾倒..
入到去間學校..
我問一個坐係門口邊ga人..
我同佢講我想交表..
點知佢同我講話d人去左去食飯..
叫我2點去過..行過去熱到pk..
仲要我一陣去多次..我頂..
之後去左TRENDYLAND睇野..
買左好多史迪仔ga野..好開心呀=]
我2+姐今日買左2件[3]比我呀..( [3]<--同音字)
哈哈=p
星期1去旅行la..好開心呀..哈哈..xdd=]
|
|
|
|
 2008 年 7 月 11 日 星期五  |
2008-07-11  |
|
今日同我呀媽出左mk去搵我+姐..
佢今日放假..
我地搵左佢之後去左食野..
食完野去左行街街..
我買左2件[3] <--同音字
行到4點幾倒上左佢屋企..
到5點倒我同我呀媽番左去屯門..
同我daddy一齊去食野..
我地係屯門市中心行左一陣..
我買左2包糖..好味>3


行去食野果陣我扭左呢個..我好鐘意呀=]


食完野..番去果陣買左洗面ga野..好香呀>w<

|
|
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 35 | »
|