i'm lost,and i'm still lost,but i feel so much better,and kaho wil' be back soon!
最近发生了好多事情,整个人都傻了.
不过情况已经渐渐好转,我的各个目标也将会一步步实现.
很憧憬也很期待!
hoping that day!
希望我会成功~~~!
完.
仲有,你哋唔好再话我D日记短拉~我D嘢係短小精悍.
haha..终于开通咗个blog...
at first,好荣幸我个徒弟仔sky识得把握哩个喺我面前表演咁好嘅机会.
冇令到我失望.帮我开通咗,仲帮我设计埋..好徒弟..
可惜设计不漂亮..而且"kaho blog@_@"搞得好肉酸.你故意的吧..想损我形象也不必这样啊.
未开通之前呢..有好多东西想写,想记下来.但是不知道为什么现在开通了又好象毫无头绪.不知道说什么好.
好了,这篇就是第一篇......(閱讀全文)