夜晚,,果d油,,搞到我頭超痛,,訓唔到啊,,妖!
今日,,為左要去玩,,,朝早去補習,,
補完去同依汶唱k,,好玩!
之後等埋dara同kiwi,,到我家打牌,,
kiwi好好笑!,,之後佢地睇花斯拉,,
係間房唔小心訓左tim,,起身果陣,,冇哂人,,走哂,,
sorry啊,,唔係特登訓嫁
之後食團年飯,,今次爸爸勁左啦,,幫我收埋哂電話同銀包,,我自己都搵唔到啊!
爸爸萬歲,,搞到我以為又唔見左銀包= =
之後食完,,啦啦臨走人,,,唔想招呼人啊!
飛的去搵佢地,,咁都可以同森森撞3,,,好彩佢係今日買o既新3,,冇著到姐
花市,,好行到爆啦,,,5分鐘就行得晒,,,運吉!
佢地坐係度,,費高問我:3月14咩日子??
答佢:都唔係你生日,,你18嘛,,之後就係:離難節?最後答佢:愁人節!
愈答佢地愈笑,,,係咁笑笑笑
答案係:情人節o既下1個月同白色情人節,,超超超,,d答案咁正常o既
搭的士,,搭返之前佢地搭去果架,,,笑死我啦,,
佢地行左一陣就搭返同一架,,,
我死都記住果個司機叫做周建波,,英文名:CHOU KIN BO
車牌:ZS2523,,,ha,,佢仲話比e-mail同icq我地add佢..,下次一定要係佢先上車!笑到我想喊na!
b仔,,,食布丁,,滴左奶喎,,,妖,,冇紙巾,,比吳榮森勁笑勁笑,,超,,
食完,,返屋企,,
夜晚,,好好好唔開心!簡直係岩岩先上到天堂,,比人趺返落地獄咁,,有d想喊tim!
|