今日,,
起身冇奈就有人來油油,,
等工人返來即走!
去鱷魚屋企,,唔記得點去,,行錯路
上到去又行錯,,差d禁錯鐘
入到去,,比舊飯嚇死我,,
同佢打仗,,係咁掉野,,,嘜都掉,,掉拖鞋最勁!
掉到鱷魚煮完野食比我地先停戰,,
冇幾奈,,羅霖來埋,,打左一圈之後,,
入左去房,,我地睇鱷魚d18禁漫畫,,是但一頁都係搞緊果d野o既,,
我就用佢部機囉..之後羅霖玩野,,想玩野打i love u,,
同佢死過啊!打交打左起碼打左半粒鐘,,電話都聽唔到啊!
超攰啊,,出面果兩個好似睇戲咁訓係度睇我地打來打去,,
狂捉住佢個頭同3,,仲打左佢幾拳,,,比我練下力都好
最後鱷魚搞掂佢,,好惡啊!打到佢個地毯飛哂出來,,要我地拼返入去,,痴線嫁,,好難拼啊d圖案
又搞左半粒鐘,,拼到暈啊,,好攰啊
之後又打牌,,唔好玩o既,,佢地唔專心,,差d訓著
唔打啦,,走人,,
打比佢,,點知打緊波,,算,,,唔想去啦!
同羅霖行行下見到高b,,之後去銀座食野,,飽到痴線,,
佢要出mk,,我返屋企囉,,返到去仲油緊,,狂吸果d油味,,吸到頭痛啊
|