今日..
靄盈約我去冒險樂園喎..
補習..嘜都唔識,,做完啦啦臨搵靄盈..
之後返左屋企,,叫左佢去維園等..
點知佢好快到,,等左好奈,,SORRY*
差唔多到果陣撞到周家暉同朱梓偉,,嚇死我,,
好彩見唔到我姐..
之後入到去,,D WAITER狂BEAR住靄盈,,痴痴地..
之後羅霖都來到..
D湯比佢講講下,,唔想飲啦..D野都OK啩.
之後去車站搭車,,,佢地狂笑我對BOOT,,
原來爛左喎...兩隻前面同後面都爛埋..
比佢地笑死左LU,搞到我行路好辛苦..比佢地叫我太后娘娘..唉
搭車果陣,,有個人用英文問我地野喎..
呵呵,,佢最後係拍我博頭,,同我SAY THANK YOU嫁..
不過我講D英文超爛..
我同羅霖講D野,,靄盈都GET唔到O既,,要狂轉台,,
去到市中心,,,去個TOLIET都可以撞到MISS NG,,O哂..
又多個人誤會你地LU,,佢老公令我好O嘴...
去到許留山飲野,,原來徐倫都係吉之島喎,,驚訝..
好彩撞唔到姐,,都唔想再撞到人啦..
之後我自己玩自閉,,唔想講野啦,,
覺得自己做左電燈謄,,XD
比佢地狂串我肥..真係冇野好講..自閉得更嚴重
搭車果陣,,開到個音樂勁大聲,,真係聽唔到佢地講野嫁..
之後我返屋企,,冇心情再出去LU..佢地兩個去左同益..
返到去,,冇癮列訓,,
訓完比人DICK左去BBQ..
悶死,,想走又走唔到..唉..
返到來,,,玩MSN,,同小珊AND財財研究STAYFREE..
用條金魚做TEST,,想條魚死咩?!超好笑..
搞到婆仔開心返,,,GOOD!
|