Get Your Own! | View Slideshow

 

 

‵°[`-kAi麗,,`*日誌*!``

kailai218
暱稱: ‵°[`-KaI麗 bb,,`*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日去左aia幾開心既....
今日,,
我應該開心定吾開心~~
今日開心5開心...唉唉
過左1晚開心有d吾捨我...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天

                                                我有兩個星期冇見個佢la!!!

                                                                          

我好掛住你呀∼∼*

老公你去左邊牙!!!

我好想見到你!!!

我同你就快2個月.....唉唉]]**

我都吾知點可以搵到你ah++

我去左搵kk....因為子豪過左黎~~*

我見到佢好開心,,,諗燒案前可以見到佢__++

之後我返左妹妹屋企!!!!

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-30 03:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天

                                                我好討厭你地牙? ??

                                                                          

我今日超唔開心!!

你地唔鐘意我米講lo???

我覺得你同我講好過我知道你地講大話∼∼*

我吾知la**

有話依個又話果個???

好煩ah...

我走米吾洗煩lo!!!!

唉唉唉....

吾知想點ah????

 

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-22 03:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天

                                                我同你散左甘耐我都吾知道!!

                                                                          

吾知你點la∼∼*細b我同佢散左7個月我自己都吾知???

吾知點解我有小小掛住佢∼∼*

我同博士哥哥傾左好多野**

明白好都野ah’’’’’

我今日聽到bibi佢地講要入去,,,令我諗返起我同細b'''

係細b先會令到我識pb個班人~~*

良仔陪我左我好耐,,過d開心''傷心''痛苦''幸福''好多多!!

良仔我好吾捨得你ah!!!

我係吾會忘記你嫁!!!!i love you

                                              POST''s TIME..︰2006-10-19 04:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天

                                                今日,,,好開心1ah kaka

                                                                          

今日叫妹妹b起身,,,好搞笑ahh!!

叫1次訓1次最後我成功甘叫醒左佢kaka∼∼**

之後8:00a.m去左搵嘉欣!!

有bibi''博士''倪文''jerry''煥賢''kk''a ying''嘉欣''守明仔''ah鬼''良仔''me

6點幾p.m過左蝴蝶搵BIBI,,,超開心.....

後來去左龍門居'''

去陪ah鬼buy野時見到布布O唒!!

之後守明仔&嘉欣話比我聽見到世英(老公)

下****

冇奈HURT!!!!

好驚佢見到布布AH,,,

好採見吾到++

嚇死我~~*

同布布傾左一陣計就走左lu***

                                              POST''s TIME..︰2006-10-17 02:22 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天

                                                今日見到哥哥ah

                                                                          

今日,,,我見到哥哥ah***

好開心ah!!!

見到佢冇事就好la##

仲打到機,,,有講有笑(/\./\)

ah ying同ah鬼講老公琴晚打比ah ying搵我??

唉....之後hurt***

我打比佢唔聽,,吾知佢係唔係嬲我la!!!

希望吾係la!!!

同佢地坐到12點幾就走左**

                                              POST''s TIME..︰2006-10-16 02:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天

                                                過左污濁的1天~~*

                                                                          

去左龍門居坐∼∼*

so  hurt**jerry佢地ah,,,玩d珍朱!!!

正到我同bibi&ah鬼污濁左++

ahahah好嬲aaaaa'''

不過算la....幾開心既'''''

ka ka kaka ka**

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-16 01:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天

                                                開會lo**

                                                                          

今日又開會la∼∼*

我唔記得左打比老公大獲la!!!

死lu(∼>.<∼)比佢知道我玩就p硬k???

佢一定嬲死我ah++

I MISS  YOU*****

                                              POST''s TIME..︰2006-10-16 01:41 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天

                                                [ 此日誌受密碼保護 ]

                                                                          
請輸入瀏覽密碼:  

                                              POST''s TIME..︰2006-10-14 08:15 PM  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天

                                                訓死左~~*

                                                                          

訓死左~~*

                冇出過去~!!!

    ahahah我就來痴線la∼∼∼  ++

i  miss you””?!!

老公bb***

>3<"""

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-10 04:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天

                                                我見到你ah~~*

                                                                          

我見到你係我好近既地方~~*但係我唔甘同你講野!!

次次見到你我都好似扮唔識你甘...

我都唔知點好???

我好想同你過每1日ah**我好驚會有1日突然離開:]""

我害怕會有一段時間見吾到你**

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-09 01:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**