Get Your Own! | View Slideshow

 

 

‵°[`-kAi麗,,`*日誌*!``

kailai218
暱稱: ‵°[`-KaI麗 bb,,`*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日去左aia幾開心既....
今日,,
我應該開心定吾開心~~
今日開心5開心...唉唉
過左1晚開心有d吾捨我...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天

                                                2006-10-06

                                                                          

個個星期五都玩好攰ah~~*

琴晚玩得好唔開心!!!

都唔知做咩ah,,,

個人好煩ah!!!!

細佬::

你乖乖d la**

唔好要我成日擔心你**

我好驚你有唔知發生咩事??

3個哥哥""

你地比人打,,我個心真係好痛呀!!

唔知道你地有冇事la!!!傷得重唔重la∼∼*

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-07 07:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天

                                                1 個 月la**

                                                                          

1  個  月  la∼∼*

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-04 03:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天

                                                我過左去搵老公kaka!!!

                                                                          

琴日,,係隻船船到坐~~*e幾晚都係?!!

有我''bibi''嘉欣''博士''守明仔''5個law++

佢地個個都一對對hurt.....

得我一個好好可憐嫁??

守明仔&博士:

話要返屋企之後我地散la*

點知我老公bb打比bibi搵我,,,開心的/\./\''

我過在去搵佢!!!!

冇la!!!END

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-04 03:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天

                                                我地已幾日好開心ah...

                                                                          

今日,,,好地朝早先訓晚上起身??!!

我地日晚反轉##

我就來痴線嫁la!!

你好野8公你唔洗搵我嫁la**

我同你仲有兩日就1個月la!!!

嬲嬲嬲嬲嬲.....(~>(oo)<~)''

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-03 02:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天

                                                我有妹妹(0(oo)0)今日生日~~*

                                                                          

今日我妹妹13 birthday!!**

13∼∼*

我陪唔到你過生日SORRY!!!

 

                                              POST''s TIME..︰2006-10-03 01:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 30 日  星期六   陰天

                                                唉唉.....

                                                                          

今日我地開左家庭會議,,,,

佢地唔比我玩好hurt! ! ! !

不過最後我玩左比佢地知道左~~*

我琴晚我出去拎野見到好多police]]]**

我同牙ying去搵13''拎錢錢,,,之後見到我老公仔!!

佢過左來問我去邊最後我發脾氣走左???

後來佢夜晚打電話來哄我,,,算la唔嬲佢la!!

過左1日開心的1天~~*

                                              POST''s TIME..︰2006-10-01 06:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天

                                                [ 此日誌受密碼保護 ]

                                                                          
請輸入瀏覽密碼:  

                                              POST''s TIME..︰2006-09-29 03:29 PM  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天

                                                依幾日係我個牙妹屋企訓SOHAPPY!~~*

                                                                          

我依幾日係你屋企過得好開心∼∼*

同你傾左好多野AH.....

個人開心左LO~~*

不過我地掛住傾計成日都訓唔到LO!!!

算La開心米得lo!~

老公我好掛住你ah**

你幾時先有時間陪我牙!!

我唔想你好似唔理我甘lo∼∼*

                                              POST''s TIME..︰2006-09-29 02:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天

                                                我今日我同宗仔分左手4個月!!

                                                                          

我今日我同宗仔分左手4個月!!

原來d時間過得甘快!!

睇我日記既人唔好5會我仲love佢牙∼∼*

我對佢已經冇feel嫁la

我已幾日好多野煩ah....

我好掛住你牙!!!

老公bb∼∼*

希望可以見到你la

 

                                              POST''s TIME..︰2006-09-27 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天

                                                我今日可以見到你la!!

                                                                          

我今晚可以見到你la∼∼*

我同你有一個星期冇見lu

我見到你一陣已經好開心嫁lo?!?!

見完你就上左ah鬼屋企傾計傾到天光∼∼*

好開心!!!

我覺得你d朋友好似因為上次見件事,,

唔係幾鐘意我~~*我真係好冇耐??

我見到佢好冇奈lo!!!

]]\~^你要在大街當著路人才拋下我]]!*

                                              POST''s TIME..︰2006-09-27 09:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**