Get Your Own! | View Slideshow

 

 

‵°[`-kAi麗,,`*日誌*!``

kailai218
暱稱: ‵°[`-KaI麗 bb,,`*
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
今日去左aia幾開心既....
今日,,
我應該開心定吾開心~~
今日開心5開心...唉唉
過左1晚開心有d吾捨我...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 22 日  星期五   陰天

                                                唉....都唔知點好ah,,,

                                                                          

JERRY 生日快樂ah**

我地開左一個開心既生日會∼∼*

好耐未甘齊人la~~!!

不過有小小5會議!!?

我想你過來你都係冇到

唉唉..我細佬想見下lo

 

                                              POST''s TIME..︰2006-09-26 04:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天

                                                我覺得我好攰牙!!*

                                                                          

i miss you**

你依幾日返工冇陪我,,,我真係好唔開心嫁!!

我有成個星期冇見過你la!!

你講過星期五會陪我嫁,,,我諗你會做得到嫁~~*

我真係好想見到你牙++_

                                              POST''s TIME..︰2006-09-22 04:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天

                                                你點解要報警~~*

                                                                          

你點解要報警~~*係你唔要唔比我返屋企,,,我唔想入去牙!!!!

我唔捨得佢地,,我唔想甘牙***

我唔知應該點好**

我知道牙cat sorry牙∼∼*

我唔想甘嫁我發你脾氣係我唔岩,,

但係我想唔去[燒]案,,係因為牙芳[燒]案之後就入左去!!!

我唔想入ah,,,我甘次都係唔想入去**

                                              POST''s TIME..︰2006-09-22 05:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天

                                                今日見吾到你'''hurt++

                                                                          

我覺得我真係鍾意左你**你已幾日要返工冇陪我....

超唔開心牙**我都唔知自己想點!!

我只係想你拎小小時間陪我**

我唔想等你搵我'''我等得好攰牙!!!

你同我係兩個地方既人,,,我今本1 d都唔知你想點~~*

我唔知你諗咩ah**或者我地由1開始就唔應該一齊__++

我同你未行幾時候**你唔係甘嫁~~++

如果比我選擇多次,,我會選擇做朋友~~!*

 

                                              POST''s TIME..︰2006-09-19 03:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 17 日  星期日   陰天

                                                博士哥哥,,我會乖嫁!!

                                                                          

我知道我果個哥哥都好錫我"'我會乖乖地嫁**

你地唔好咁擔心我la!!

我同嘉欣去左吉島行街**

之後見到45哥哥,,柏陽哥哥,,kk,,shan,,仲有牙儀++

我好耐冇見過佢地;;

柏陽仲問我一條問題,,佢地以前成日問我嫁**

kai麗係唔係kai嫁??

好掛住以前d日子**

牙芳25號上庭,,,我想快d見到佢牙**

                                              POST''s TIME..︰2006-09-19 02:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天

                                                去左博士屋企開家庭會議~~*

                                                                          

我 地 又 開 家 庭 會 議 !!

玩左兩日都唔覺得攰丫...

仲好開心牙! !*

我講哂心裹想講既野! !

fanny你乖la**佢地唔比你玩係為左你好**

 

8公又唔打比我!!你好野牙#

好唔開心成日講過唔算數!!

我討厭你咁對我**哼哼哼...

我有多野同你講lo**

 

                                              POST''s TIME..︰2006-09-17 06:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 15 日  星期五   陰天

                                                過左開心既一日....

                                                                          

我又多左好多屋企人....1個哥哥1個細佬1個細妹*

[糖糖大''庭]

me''牙芳''ah ying''嘉欣''4ever

守明仔''柏陽''45''輝輝''子豪''博士''kk''牙shan

倪文''jerry''良仔''牙k''bibi''肥瑩''牙鬼''煥賢''lvy

 

                                              POST''s TIME..︰2006-09-16 12:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天

                                                好唔開心牙~~*hurt

                                                                          

發生左見唔開心既事牙~~*

第3次la∼∼*

細b,宗仔,細英...

hurt*

今本佢冇做錯,,yyy ah....

 

                                              POST''s TIME..︰2006-09-21 12:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 12 日  星期二   雨天

                                                粟米唔見左....冇奈的'''''

                                                                          

哥哥sorry*我冇心唔過來嫁++

牙肥生日快樂丫*

我知道我e幾日同山景班人玩得好埋唔好意思牙**

我陪返你地lo**唔好嬲我__++

我知道我唔搵你地係我唔岩>>>>''

我同佢地玩左幾日真係幾開心嫁\/\/++

點解你好似成日唔搵我既你想點牙**

你有冇諗過我甘受牙++

我同你3日冇見LU>>>

                                              POST''s TIME..︰2006-09-13 07:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**

                                                                                                                                  

?!!!最心痛是愛得太遲有些心意不可等某個日子]]~~

來電不接聽才不久承認我未得到資格走,,怕有天放心後 才給我最愛拋棄 

,°°使我寂寞亦可感到被愛***
 **能被你盛載去把傷心掩蓋
*◆

…Φ°其實你好處個個也不知唯獨我先可以明白上帝構.....

▔▔°...會令情侶受苦已是愛但我答應我永不要重複犯錯*'/

@@我知道我對你來說也許太年輕 **

                                                                2006 年 9 月 11 日  星期一   雨天

                                                去左牛仔屋企玩,,,

                                                                          

我同俊仔d朋友熟落左好多,,,

e幾日都落雨好唔開心牙!!!唔知e+牙芳係到做咩la**

好掛住佢牙∼∼*

我好想見到佢牙!!我e幾日好煩牙***

都唔知自己想點......

 

                                              POST''s TIME..︰2006-09-12 01:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                     

                                                                                                                                                                                                       !!!!!你曾對我說你永遠是我的~~*+ +

                                                                                                                                                                                                  ~~~**只要我們都愛著無論多苦都值得!!!!**