|
|
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 |
分類: 未分類 |
金日起;我要自閉式温書;]
我要加加加加加加加油;]
希望我的付出能換來我想得到的結果吧(!)
|
| 2010-03-12 |
分類: 未分類 |
金日放學同夜羽出左mk;
順便睇埋醫生;
傷風.仲有小小發燒`/__\
唉'好辛苦...
10點幾番到屋企; |
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 |
分類: 未分類 |
金日幫小玲問條囝拎msn-,-
勁多人望住囉(!)
小玲;你要加油拉;]
感冒丫(!)
勁辛苦-,-
天日放學去睇醫生-,-
我好好好多謝我丫哥;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
多謝你;
嘿嘿; ] |
| 2010-03-10 |
分類: 未分類 |
金日凍到白痴;
放學去左夜羽baby屋企;
哈;
|
2010 年 3 月 5 日 星期五  |
| 2010-03-05 |
分類: 未分類 |
I will be brave;
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|