|
|
2010 年 3 月 3 日 星期三  |
| 2010-03-03 |
分類: 未分類 |
好煩丫(!)`
|
2010 年 2 月 28 日 星期日  |
| 2010-02-28 |
分類: 未分類 |
金日好q熱;
出左mk;
撞到好多人;
金次統測一定要努力溫書(!)
|
2010 年 2 月 23 日 星期二  |
| 2010-02-23 |
分類: 未分類 |
妖(!)我把聲想點丫?!
沙到咁-,-
好多人話我同夜羽baby係孖妹...xd;
放學同baby玩吹泡泡-,-
baby傻左...xd
整到成身刀濕晒;
哈哈;
勁好笑(;
|
| 2010-02-22 |
分類: 未分類 |
金日把聲沙晒-,-
勁痛(!)
放學小煙老母黎接放學-,-
勁煩囉(!)
金日海狗生日;
祝你生日大大大快樂(; |
| 2010-02-20 |
分類: 未分類 |
病q左'
個頭好q痛'
喉嚨好q痛'
去睇醫生'
發燒+感冒'
啱啱食完藥' |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|