|
|
| 2010-02-16 |
分類: 未分類 |
我番黎拉(;
有冇掛住我呢;
呵呵;
好赲丫;
唔打拉;
|
2010 年 2 月 14 日 星期日  |
| 2010-02-14 |
分類: 未分類 |
情人節快樂;
天日要去澳門牙; |
2010 年 2 月 9 日 星期二  |
| 2010-02-09 |
分類: 未分類 |
金日勁乖;
勁早就番左屋企;
放假拉!!!
勁開心(; |
2010 年 2 月 8 日 星期一  |
| 2010-02-08 |
分類: 未分類 |
金日番學等埋tb;
佢隻手介到勁恐怖;
唉'唔好再介拉你;知冇?!
上堂勁悶;
放學仲要數學TSA;
勁眼訓;
放左想等埋tb;
點知老母又黎接放學;
咁咪算囉;
|
2010 年 2 月 6 日 星期六  |
| 2010-02-06 |
分類: 未分類 |
很久没打qz了;
我要慢慢的忘記你;` |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|