今日係有D難受,,
不過同自己講唔好再注意佢就ok啦,,
估唔到我真係做到..
值得為自己鼓掌 [ 拍拍拍 ]
容許我講琴曰真係有D悲觀
今日我以樂觀方向諗,,
好爽..
燈佢可憐`
我真係唔值得為你傷心囉`
呵`
我又free啦`
我要追尋下一個目標~!