http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日冇番到學之後就去左符2屋企訓教..訓到10:00幾之後就番左我屋企冇幾耐 落到樓下見到呀蕉就傾左一陣之後番左屋企換衫跟住落左去m記到搵呀嬋_呵呵 之後我地幾個係八碌柱到坐左陣..點知見到死駿.呀偉.呀勇等__跟住勁開心囉
跟住我地傾左陣佢地就走左>v<之後我地去左/\/\記坐點知又見到佢地囉___
跟住又搵埋呀怡之後就肥輝就黎左搵我地佢玩左好耐同我地之後肥雷佢地過黎
我同嘉寶就去左買野食..點知傾開上次玩手仙開事之後嘉寶又話玩所以我地就去左玩囉__玩完之後就番去同佢地傾左陣之後嘉寶睇野之後見到細K佢地講左2句
就走左囉
超開心__今日竟然會見到佢..可惜佢好快就走左
失望____X1000000000000