yeah~
我幫04-05年ge1.pluto班開左個好似xanga同diary啲留言版ar~ 哈
好開心ar
如果你係04-05年1.pluto啲一份子
但係右未上個個留言版啲話
請你馬上去喇
如果唔係你就好out day ga la
不過如果你唔係04-05年1.pluto啲一份子
好對唔住ar
謝絕留言(睇下都得啲,唔好留言law)