|
在星期六個日....我同學個BF無拿拿彈出來............佢既classmates仲話我係佢day.....ga電燈泡,仲話我好
光WO.......之後我幫佢個Classmates改左勁多花名.....有.....臘腸狗,薜家燕,屎路比,八兩金啦.....hehe
我1....loud佢呢d花名....就好似個..傻佬咁....追住我打......攪到d阿伯望住哂wo.....幾唔好意思ar....
佢好矮架咋,仲要大過我黍............hehe....簡直開心死la.............XDD
我要番屋企lu.........

 |