|
今日11點半先起身,尋晚訓吓訓吓(風扇放左定時)熱傻我......出哂汗耶,辛苦死啦
起身之後la....就寫左d野啦.......就食通粉啦(有刷牙洗面la當然)
好多功課呀........又多test,(IH,I.S,English..Dict.....又要用英文黎做I.S既ETV.......report喎,仲有好多功課除了呢d)
我要今日做哂d功課佢,tomorrow就温習>.................
仲要see圖書仲要係english既..............暈lu....所以我要食多d冰棒......補充體力吖嗎......hehe
唔洗同我擔心既.............我唔會變肥妹.....XDD
我做啦(功課)

 |