|
嘩嘩!............學校11月陸運燴oh.....................我day既爆炸班主任say.....如果自己唔掂就唔好go
out出臭wo...........早先我day仲話如果佢電負離子會點wo............笑到我腸都lu囉........hehe,
我當言要啦啦隊la,仲要參加埋其他黍,我好勁ga...na...XDD,,,,,,,不過人家say啦隊d裙very short lo
我係紅社ga,我要高高wo,Today自己一次過食哂4定3條ice-條,哈............好味吖嗎,又hot wo,正哂吖
我tomorrow就報報lu,要畫20個三各同20個正方,()()一d唔開la,寫日記幾好play,............hehe

 |