|
我最鐘意既season終於黎到la............
.............very happy...lor
我最鐘意就係秋天&冬天ga...la]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
今晚落街buy野.......好凍呀.......不過我.....
......就係鐘意錦樣
葉靜雯佢識左兩個男仔呀.......係郭><堅介紹ga...........雯話一個係白既......唔通好似白馬白子錦??
我想雯在11月5日陪我去練習......星期六黎ga....去九龍仔運動場.....大家可以去搵me
仲有11月12日都要去呀!
...我係1C班21號....你day真係可以去搵我ga......我唔係講笑ar

 |