|
|
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
| 唉.... |
分類: 未分類 |
今日係u.t嘅第二日,,測ih,,and english...哇,eng又多又難呀~有一part冇做到~做佐個啲都唔知錯佐幾多! 到ih啦..本黎覺得幾easy..但又唔知點解錯佐好多~唉...依家唯有希望以後會easy啲啦~哈哈~今日係無意中見到楊嘉威張籃球相,,哇,,好...((俾你地估下點啦~))嘻嘻~~
|
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
| 挺好~ |
分類: 未分類 |
今日係u.t的第一日,測maths...都幾easy呀~不過m.c好難~一早放佐學,無心機溫書~林義鑫打黎話想去可立搵pig炳~仲講佐好多有關洪嘉玲啲bad things呀~so happy!! 仲有coco講佐有關何xxsister啲野,,,唉...真慘! |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|