我的肥仔 IS 我的最愛
今日中一有個普通話班際朗誦比賽~
我一上到台,kiki就係咁笑我..搞到我一see到佢就係咁係度笑~
咁我就隱笑啦..開始佐一陣..有個同學快佐讀~因為個字係重音,所以佢就突佐把聲出黎~咁呢個時候,個個都隱唔住笑佐出黎~台下啲人都係咁笑!
噢!!原來個個人就係成x康 (魏x堅第二個人)
最後1d win佐!..矢敗!!
等佐咁多日今日終於出太陽啦~心情都特別good架!放學後.. 同kiki yuki and carmen打vollecyball~打下打下... 呀!足球隊比完賽番黎啦~ 見到啊白企佐係我後面..都係打緊~但1min都未夠就比kiki趕走佐!!哼! i hate her∼(哈哈)唔知點解見到佢好似打得特別有心ga!!
不過一陣carmen成個ball打佐去林輝明度∼令人眼鏡都fly佐......(閱讀全文)