|
|
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
慘劇!!!!  |
分類: 未分類 |
今日同MUM去M記食完早餐就同KIKI唸住番屋企啦~點知番到門口先知無BRING鎖匙,屋企又無人~呀!!佢個屎忽呀!!!!!!!之後,打
電話俾MUM啦~呀!佢換佐個手袋SO又無鎖匙~咁佢就叫我扲NEWSPAPER去中心俾佢~
係中心見到好多協和啲人~其中見到林義鑫同黃希朗佢地~佢地係度玩捉迷藏呀!!笑死人咩!!!

|
2006 年 4 月 18 日 星期二  |
| 平平無奇 |
分類: 未分類 |
今日一早起身同KIKI YUKI去溫書~本身去LIBRARY,但係好多人,咁就去佐大M度啦~途中,見到好多1B班嘅人.著住SCHOOL UNIFORM...都唔知做咩~今日要番學咩?!無可能啦~哈哈@@Then就同coco講番佐好多以前6a嘅野喔~好搞笑呀~就咁平平無奇咁過佐一日啦~ |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|