今日6點左右就起左身啦
之後見到咁早啦,, 咪又訓過lo*
點知訓到差唔多10點左右就醒左啦
想去洗下個頭呀
個頭係一早起身既時候,, 真係見唔到人呀
之後,, 去左洗頭啦
我真係咁大個女都未試過呀。
點知... 我就係洗洗下頭既時候,, 見到頭暈暈啦
又想吐,, 又流眼水,, 冷汗呀...都唔知幾辛苦呀
好彩姐,, 我仲識得自己行到張床到呀,, 個頭都仲有濕架
不過,, 我都已經冇晒力,, 又想嘔,, 又辛苦到不得了。
所以就咁休息左成個中頭呀。
(我係唔係真係做左d野,, 連我自己都唔知架)
今日仲要返工架,, 好彩到左2點左右我都起左身啦
去左行太子呀, 身體唔好舒服既我,, 仲可以去得邊呀
去d近近地既地方
咁一來可以方便我返工,, 二來我唔駛就時間呀嗎!?
其實我真係有諗過唔返工架,, 之不過! 我又唔想佢地做埋我應做既野呀。
所以幾辛苦都去左返工。
係返工之前 去左食牛車水呀..都唔錯呀
有好好味既白菌汁呀.. 當然唔少得有茄汁啦=]
仲有hello kitty既卡通片呀, 真係好得意呀=]
之後返工, 放工
係放左工之後就拎埋d野,, 返屋企啦
...
今日既我好攰呀,, 好多野唔知點做
好驚我要做既interview questions
我都仲未做好呀..
係呢,, 食埋d咁既野,,對身體好嗎!?
我今晚食左碗仔翅同埋拮拮仲有豬油榨面呀
2x碗仔翅
2x豬油榨面
仲有一碗豬紅+9菜同豬腸呀
唔知點解呢!? 我對豬腸既味道好抗拒呀...唔中意呀=[
不過同埋哥哥同埋阿妹同埋麻麻一齊食,,,都幾開心既。
|