特別既日子,,仲會有特別既事情發生呀
一早副唔願意起身既樣子,,加上一個天氣唔穩定既日子
早餐食既野,,粥都冇咩特別,,因為我個心早就去左澳門果度啦
仲好記得上一次去澳門既時候,,我果陣好似係form 1...
印象最深刻既係,,我比屋企人遺忘了
記得當時既情景...酒店一早就book左,,
但係我,我妹,我表姐同表弟都唔入得賭場既關係
(原因好簡單,,個個都未夠秤)
咁我地就分左2架的士
1架就係往賭場既方向,,另1架就係返酒店既方向
當時既的士都係4個人坐架啦,,都係上限啦
咁表姐,妹,表弟,媽媽...4個人1架車
咁我呢就同左阿爸,麻麻,細姑媽一架車呀
...路線都係住酒店方向先
佢地都比左條匙我...我就自己一個人搭"立"上去啦
我都唔記得我有冇去左錯既地方啦
我知既係,,我用我身上爸爸比我條匙,,打開左房門
一個人都唔見呀。
佢地去左邊呀,,當時我已經好驚,,又唔知可以點算呀
房既電話又打唔到比屋企呀
驚都聲都收唔到啦,,
之後就又搭"立"一層層咁去搵,,見到泳池既果一層,,心想佢地一定係掛住玩
忘記左有我既存在啦...望住酒店向下望落去...真係想跳落去TIM呀
諗返起真係好傻,,因為我當時諗到既係,,落左去之後,,咁就冇事啦
咩事都唔知啦
好彩我喊既時候,,有個服務員過黍問我去邊,,屋企人係邊度呀
...咁我都唔知啦,,我知既係最後我上返去房到...見到全部人都係度等我啦
我真係好感動呀,,打打下日記都喊左出黍啦
(原來佢地冇唔記得到我架,,我baba,,mama,,麻麻見到我都喊晒啦)
開心既係我可以搵得返佢地呀,,擔心既係,,唔知仲會唔會有咁既事發生呀!!!
所以今次去澳門,,唔知又會唔會有咩事發生呢!!
好難先去到既碼頭,,中港城搭船
點解冇得比我地簡坐係咩位呀!!!
萬一真係分開既話,,都唔知點解啦...到時我可唔可以簡坐下一班船呀。
haha...又比我地咁好彩,,有窗口位坐tim呀,,超開心...開心到跳起呀...
見到坐我地前面既果一pair都係好開心,,點解都係女仔既開心d架啦
因為我見到佢男朋友係-v-苦笑。
窗外既景色呀
睇下架船幾大架~big ship
咁既入境紙,,萬一唔見左,,都唔知點啦...不過都幾多野填呀
係唔係搭船既都係會delay架,,遲左都差唔多半個鐘咁啦
(係我面前既人,,都好高,,影呢張相,,都唔知影得幾辛苦呀...
身邊既人都係等左好耐既人..好似大家既心情都唔錯呀,,都係有影相,,有講有笑咁既)
等左一陣入到去,,就要拎出身分證啦
同埋呢張咁既野...(我諗我冇記錯既話,,就應該身分證既)
<--搭左架咁既bus去到我地既酒店 新世紀酒店呀
係搭到酒店之後,,點知因為太早既關係...
仲未夠中,,check in呀
咁我地就唯有左搭bus出返去啦
又到左落船果座野,,(用左差唔多成半個多鐘先搵到"唱澳幣"既地方呀)
仲係要一定一唱要唱500蚊,,hk dollars 咁我地就用左500蚊,,唱左514蚊澳幣呀
(係離開左個服務態度有所改善既staff之後,,我地就真係搭bus去check in啦)
又要比500蚊按金呀,,慘呀。
唔知點講呢!? 個感覺就係,,間房張床好彈呀,,(唔係我想象上咁好玩呀,,因為係好彈,,
係上面彈多幾下之後...個頭好痛,,好暈啦)
呢個都係貪玩既結果呀。
最後,,,放低晒d野之後,,就去玩啦,,都唔係好記得係叫咩啦..
好似係阿拉丁堡壘呀,,比個廣告吸引住...
點知出到黍,,個感覺就係(好低b既gs,,一個唔值既價錢)
<--個price list...真係貴d喔
真係阿拉丁既feel既,,因為有駱駝。
係上面睇落去都係ok既..^o^
好白痴呀
笑得好假呀...haha~
快d搵人黍救我呀..help,,i need some body help
玩完啦就去搵野食啦
食果間叫小飛象既葡國餐廳呀~ 感覺都ok呀
用葡幣比錢,,就係找葡幣...用hk dollar 就找 hk dollar呀
之後,,雖然個肚都已經好飽
都係忍唔住要買個澳門馳名既豬扒包呀
|