3月18號
成日都係對住佢
食反左係對住佢
個感覺好怪…雖然…都冇咩點既
不過去旅行就唔知去唔去得成啦
因為…去旅行又會唔會被禽流感所effect到呢!?
我真係唔知…唔知上海之旅又會唔會Game Over呢!?
今日上堂都係咁
一樣咁多既問題
又係個個人都要答
仲要係唔好repeat呀…盡量啦=]
就黍到阿翊既生日啦
好想去整到佢既生日禮物呀
星期5…就放假啦=]
唔係有人話比我聽 我都唔知呀
我係唔係返學返到傻左呀。
唔理lu~ 星期5去整啦
不過要幾多錢, 需要等幾耐
我就真係冇咁諗過啦
我諗緊既都係…星期日去澳門既野呀
背嚢呀
好想去買返個呀
星期5就到啦
假期又就到啦
個感覺就係好快到, 好快完啦
得果4日
唔理lu~
今日又要做功課呀
好多野做呀
之前做既, 又做錯了
今晚有排整啦。
|