*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 3
累積人氣: 5387
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


work last day啦 驚訝 分類: 未分類

星期日,, 一個可以係屋企訓到唔願起身既日子

我就要返工... 仲要係返早呀..不過係我要求既

返9~放2呀

尋日訓得唔好呀,, 唔知點解呀,, 仲知就唔好啦。

今日返工都冇遲到既,, 係好眼訓姐

今朝食左個豬柳漢堡呀。

好好味呀,, 我都好似好耐冇食過啦。

之後搭車到長沙灣...

wanko打比我呀,, 咁我就順手去買埋朱古力奶呀...因為我都好想飲呀。

今日...我做左清潔工人呀。

我抹左maybelline啦, 真係好令令呀,, 反晒光呀。=]

哈哈=] 自己讚自己,, 不過都係2個小時既成果黍架..

..之後睇場

其實今朝一早返到黍見到阿姐...都已經唔係好開心架啦

仲要係由我同wanko到放左工,,都仲要係度既。

唉*都唔知佢係唔係真係咁得閒啦。

係唔係呢!? 做大人物都係咁得閒架..><

咁會成為"範眾曾" 咁既話,, 咁既職位我就寧願唔做啦。

之後,,同左哥哥同大佬去左食米線,, 係就係好肚餓

不過都係食唔晒呀。

去左高登買左隻手指呀,,78 蚊2gb

都唔知算唔算係貴啦。

如果係咁既話,, 我之前果隻仲貴啦

之後.. 食完左買完野,, 就去左搵阿翊啦

...等左好耐,, 喊左一陣,,

講真呀,,都唔知自己做咩事喊呀

之後又去左冒險樂園睇左人地玩左成個中頭有多

點知都仲係要等

今日身體都係唔舒服,, 等人既期間都係暈暈地...

好冇用呀,, 食左魚旦,,燒賣,,薯條就返屋企啦。

係返屋企既途中呀, 101巴士啦

都唔知係唔係有架巴士有事呀,,

冇啦啦,, 咩電都停晒, 車又停左..死火...

唔知呀嗎!? 巴士都會死火...唔係有做檢查架咩!!

真係呀,, 嚇死人啦。

早抖啦,, interview ko左...

係唔係得定唔得姐...^^

聽日好難得返晏呀..早抖啦