今日係一個好值得去玩既日子呀
係玩人呀,,不過好似係人玩我多過我玩人呀
..唉* 我都唔知點解呀
我尋日溫過既野,,有印象,,估佢會出既,,佢都冇出到呀
我都唔知點解,,我貼題可以咁差呀。
今日,,上午上既hrm,,都唔知學左d咩,, 好似係好趕好趕好趕咁教書
一個一d都唔識教書,,英文又係咁讀錯既人
又話自己教過出面夜校既miss
脾氣可以咁差,,成3x~4x...可以差唔多5x tim啦
都唔知點解仲未結婚呀
講既野又唔好笑呀,,真係好唔開心呀。
咁都冇咩點既,,之後今日因為冇外賣紙既關係,, 一齊出去買野食呀
唔知點解miss又好似駛人唔駛本咁呀
都唔知我地班係唔係真係想同你食呀,,又唔知自己黑人憎
係唔係呢!? 更年期係燥底d架啦,,(其實我都唔想咁話你)
只係,,我最唔中意d人玩針對呀。
...之後食完反,,上om啦,,test,,都係死架啦
我仲要有一題睇錯左題目呀。今次死得啦。
唔知lu~ 之後既break都唔知係唔係break啦
電腦又唔識,,睇no都唔識,,下下都要人幫。
..唔知lu~ 之後又睇我地d成績表呀
都唔知係唔係有心睇我地架,,想睇下我地既成績,,所以先一早派
不過,,我都係得2科fail左姐,,我好開心架啦
最慘既果個都係阿姍呀..唔知sum sir係唔係真係針對阿姍
一分都唔比佢,,仲要係唔recommended pass呀
..真係好唔開心呀
之後,, 我都冇科係recommended pass呀,,我都有個D呀
jassica同埋ken baba果d科
好驚呀,,miss話唔夠30分唔比考呀
咁我點算呀。
so c 會好唔抵呀
我都算好d啦,,我果2科都唔夠30
so c 係差一科咋..
真係好多野都唔係我諗咁簡單呀
之後..
我放左學出左旺角
諗住去曬相
...點知又咁岩盤點呀
咁我都係等多陣...等到6點半..
間鋪頭出面寫住係到今冕6點半
點知,,我終於都等到6點半啦
又點知...有人出黍駛時間呀
駛到今晚8點...我就冇再等啦。
之後,,約左人出黍食飯
哈哈=] 好多送呀
本來係諗住出去食,,點知到最後都係出唔成
去左人地屋企煮公仔面呀。
好味道咁就ok啦。
|