*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 64
累積人氣: 5384
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 1 日  星期二   雨天


愚人節呀 鬱悶 分類: 未分類

今日係一個好值得去玩既日子呀

係玩人呀,,不過好似係人玩我多過我玩人呀

..唉* 我都唔知點解呀

我尋日溫過既野,,有印象,,估佢會出既,,佢都冇出到呀

我都唔知點解,,我貼題可以咁差呀。

今日,,上午上既hrm,,都唔知學左d咩,, 好似係好趕好趕好趕咁教書

一個一d都唔識教書,,英文又係咁讀錯既人

又話自己教過出面夜校既miss

脾氣可以咁差,,成3x~4x...可以差唔多5x tim啦

都唔知點解仲未結婚呀

講既野又唔好笑呀,,真係好唔開心呀。

咁都冇咩點既,,之後今日因為冇外賣紙既關係,, 一齊出去買野食呀

唔知點解miss又好似駛人唔駛本咁呀

都唔知我地班係唔係真係想同你食呀,,又唔知自己黑人憎

係唔係呢!? 更年期係燥底d架啦,,(其實我都唔想咁話你)

只係,,我最唔中意d人玩針對呀。

...之後食完反,,上om啦,,test,,都係死架啦

我仲要有一題睇錯左題目呀。今次死得啦。

唔知lu~  之後既break都唔知係唔係break啦

電腦又唔識,,睇no都唔識,,下下都要人幫。

..唔知lu~ 之後又睇我地d成績表呀

都唔知係唔係有心睇我地架,,想睇下我地既成績,,所以先一早派

不過,,我都係得2科fail左姐,,我好開心架啦

最慘既果個都係阿姍呀..唔知sum sir係唔係真係針對阿姍

一分都唔比佢,,仲要係唔recommended pass呀

..真係好唔開心呀

之後,, 我都冇科係recommended pass呀,,我都有個D呀

jassica同埋ken baba果d科

好驚呀,,miss話唔夠30分唔比考呀

咁我點算呀。

so c 會好唔抵呀

我都算好d啦,,我果2科都唔夠30

so c   係差一科咋..

真係好多野都唔係我諗咁簡單呀

之後..

我放左學出左旺角

諗住去曬相

...點知又咁岩盤點呀

咁我都係等多陣...等到6點半..

間鋪頭出面寫住係到今冕6點半

點知,,我終於都等到6點半啦

又點知...有人出黍駛時間呀

駛到今晚8點...我就冇再等啦。

之後,,約左人出黍食飯

哈哈=] 好多送呀

本來係諗住出去食,,點知到最後都係出唔成

去左人地屋企煮公仔面呀。

好味道咁就ok啦。