*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 58
累積人氣: 5378
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 11 日  星期五   酷熱


可以既話,,hrm取消吧 驚訝 分類: 未分類

好似,,hrm都係差唔多finish啦

不過個講稿仲未ko晒...

聽日既事,,聽日先算

咁今日既野,,就係食同埋訓

都唔知點解,,好似返學既日子得返越少

個心情就越緊張

唔知幾時先可以做晒d project..幾時先可以做晒d 功課

都唔知點算好呀。

hrm都話差唔多lo晒

不過,,  cbe都冇ko呀...150字唔係問題

問題係在於我都唔知果150字點整理好佢呀

話多唔多,話少唔少。

mis都未動工呀...9000蚊點比較呢...

一個人做,,有一個人做既好

qms都唔知點呀。

聽日既事,,聽日又係唔係真係可以如期做好呢

做得唔好,,又有邊個會可憐喔

今日好開心,,有阿ling同珊珊陪我呀

個hrm...就得架啦

今晚...仲去左琛水埔西9食kfc呀

好好味。

138(4個人食)

真係好飽啦,, 仲要係+多8蚊多左個芝士球食呀

不過唔係我心目中咁好食架..

8蚊都係得果5粒呀。

真係好多既芝士呀。

...之後...

食左好多野呀,,不過...

d雞皮冇得食呀..好想食呀

仲要好多謝...大佬晒左好多錢挾比我既公仔呀

好得意...雖然唔係紅色..個冒險樂園既哥哥又唔願意轉比我呀

我都唔知點解會咁架...><

kfc都好耐冇食過啦

好多謝今餐有人請呀。

haha~

好彩馨姐又咁岩得咁橋見到我地呀

如果唔係都唔知食唔食得晒呀。

雞雞真係好好味呀。

可惜會雞皮冇得食呀。

之後去左公園一陣

都唔知算唔算係傾到計咁啦

我知既係,, 好多謝有咁多既人關心

唔會係我需要人地幫既時候,,唔理我。

我唔會唔記得你地對我既好架

...^^ 之後搭mr...

唔知係唔係攰得濟呢..

個人精神都好似差左

去到apm上左去4樓

咖喱都已經唔係度啦

真係好想見到你呀*咖喱*

可惜已經收左工啦

今日扭到既都係用咭扭到既

有一隻好得意,,好大隻既豆腐呀..我估係綠茶味掛

之後..有隻森林家族,,仲有一隻hello kitty呀

^^咁就又25蚊啦

下次唔知幾時先可以再同你出黍扭啦

果張100蚊面值既咭...要下次先可以再用啦。

今日都係好攰,,係訓教既時候好多謝...

你願意聽我講我既唔開心...講真呀

唔開心既野...真係冇幾多個人願意聽...

我知道..我既任性做成今日既錯。

請原諒我唔係呢度講下我既錯。

因為,,講左出黍,,可能會有更多既問題存在。