*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 15
累積人氣: 5498
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 12 日  星期六   雨天


希望可以一直向前走 驚訝 分類: 未分類

人既一生..有盡頭,,係不變既事實。

不過每個人都有唔同既故事...可以既話

睇下你想點算控制同design 你既一生

...開心既時候,,時間仲係好快過去

...唔開心既時候,,真係好希望時間可以快d過。

今日我都係留左係屋企,,做埋我應做既事..hrm

cbe仲未動工呀

睇左一課咁多...我都唔知點寫啦

我又唔係天才喔

點算呀。

...之後成日都好攰既情況下...我又訓啦

到差唔多6點中,,,唔係儀姐打比我呀

我都唔願意出街呀。不過可以出去食下野,,傾下計咁都唔錯既

唔知點解呢..!?

次次見到儀姐,,佢都係心事重重咁既

(可能只係我既錯覺)

陪左佢食左吉野家啦。

知道...佢遲到(但係我唔接受既原因)

不過都好多謝佢...請我食飯呀

...聽日呢..就係我既死期

我得返一日既時間做我想做既野啦

今日執屋左執唔成呀。

...講返食野先

之後..佢又唔想返工啦

咁佢就話想搵到

我就帶左佢落去4樓見工啦

又比我撞到咖喱喔

見佢做野成日都冇得坐呀

真係好慘呀,,如果係咁既話,,

做過第2份工咪仲好(雖然我真係咁諗)

唔知啦,,之後儀姐就見工啦

...唔知會唔會請佢架

我知既係,,希望唔好再做做下唔做啦

我都冇咩時間去理佢既

我有既都係陪下佢傾下電話咁啦

...之後ko晒d野啦

咁我地就去買飯比麻麻食啦

仲去埋惠康買漂白水..原來一樽2.48L既漂白水

都真係好重呀..仲要拎住d飯呀

不過都係值得既

麻麻又想食,,mama又唔駛咁辛苦...

係唔係都係值得呀,,之後做下野,,執下野

咁都3點啦,,之後我都訓左lu~