*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 24
累積人氣: 5619
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 14 日  星期一   驟雨


第一次返唔到學,,要早退呀 滿足 分類: 未分類

今日,,個天氣都唔錯呀

睇天文台都係話有驟雨,,22~25度

點解,,咁既天氣...

唔係咁好既天氣對個人都好d,,精神d架咩!?

點解今日咁...架

...今日都係行去mtr,,同平時都冇咩分別

不過,今日係搭到唔知邊個站啦

個人就開始見暈啦,,同上次係度沖沖下涼既情況差唔多...

都係好辛苦,,唔知點算呀

當時都唔知點想返屋企呀

之後,,到差唔多到站果陣,,又見想嘔啦,,好辛苦

出晒冷汗呀...想打比人都打唔到電話呀

睇唔清楚野呀

幾辛苦先令到自己唔想嘔呀,,之後好彩有d風

之後都冇咁暈呀...

好彩4又係行行下路既時候...撞到珊珊呀...

之後

只不過,,行路都企唔穩呀

咁點算啦,,下晏都冇返到啦

 

之後上既qms堂,,都聽唔到書啦,,係聽到!

之後就冇啦

聽日仲要pre聲

hrm就辛苦你地啦...

記得so c今日剪左頭髮

都冇返下晏啦,,so c 送左我去地鐵站呀。

...唔該晒你地咁多位呀

...之後,,搭去返左觀塘先

買左壽司食...好彩有咖喱陪我呀

如果唔係,,我都唔知點算啦

去左睇醫生,,都等左好耐下...

160蚊3日既藥

...之後就返左屋企,,睇左一陣電視就訓左啦

又肚餓呀,,屋企又冇人理我呀

嗚嗚嗚...最後我都係訓左...

等到差唔多8點就食野,,今晚食意粉呀

係螺絲果隻...好好味

可能係因為我唔想食反既關係...之後食咩都好味架

聽日既pre聲...我今晚都要睇下啦

聽日要加油呀咁多位

...今日好似個個都病病地呀,,大家要小心身體呀

不過我唔係流感

都唔係感冒

所以唔駛咁驚

聽日...可能我就好返晒呢!?

最怕既都係...聽日又見暈呀,,

所以我今晚會早d訓架啦

希望你地都快d病好啦

冇病既都唔好比我傳染呀 haha=]

好多謝你地對我既關心,,我要嗚謝你地呀

哈哈=]早抖