今日本來我都唔想返架啦
但係,,今日要pre聲,,一來唔希望組員要幫我pre埋
因為,,我知道miss一定唔會比我地組聽日先pre既
佢都唔識得咩係"變通"呀
ppt又唔識用,,今次連開機都唔識啦
...係呀
尋日真係辛苦晒阿ling啦
不過,,唔知點解比人改晒d ppt個感覺好唔舒服
加多左好多野都唔係問題,,問題係在於好多既生字
好多我未讀過既生字呀
我好多謝有阿ling教我講d字
不過,,我有d字都係識讀既,,我唔希望下下都要有幫我呀
我想自己既事,,自己做返。
冇論做左幾多野,,準備得幾好幾好
都係冇用架,,最後都係咩都唔同晒
唔知點解,,個感覺真係好難受
仲有d比人唔認同既感覺
希望下一次既project 唔會係最last 果日先改
仲要係唔知改到去邊呀
...
好討厭呀,,
點解會咁架
之後下午想走人,,又走唔到喔
真係唔知係佢既陰謀,,定係佢怕對住4面牆呀...
今日既pre聲
見到miss下下都阻住晒,,明明都話左有Q and A
都唔知點解可以,,係有問題既時候唔寫低
要即刻講呀,,
個名又有咩問題喔
我唔覺得用簡稱係有問題呀
我真係好討厭佢呀,,
唔中意呀,,休息既時候,,真係比我地休息
但係上堂學既野,,係咩都唔識呀
之後,,放左學,,同jesscia傾左成半個中,,
講左好多hrm/om miss既唔應該
我都唔係冇問過架
係佢唔比...佢自己既評分係point form...
咁姐係點,, 考試考咩都未知,,之後都算啦
去左太子
之後都返屋企啦,,屋企既感覺好好
令到我好眼訓
聽日既CBE都溫唔到,,就訓左啦
聽日我要試下唔食藥,,睇下我會唔會再咁暈先 。
|