*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 147
累積人氣: 5742
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


好嬲呀 不安 分類: 未分類

今日本來我都唔想返架啦

但係,,今日要pre聲,,一來唔希望組員要幫我pre埋

因為,,我知道miss一定唔會比我地組聽日先pre既

佢都唔識得咩係"變通"呀

ppt又唔識用,,今次連開機都唔識啦

...係呀

尋日真係辛苦晒阿ling啦

不過,,唔知點解比人改晒d ppt個感覺好唔舒服

加多左好多野都唔係問題,,問題係在於好多既生字

好多我未讀過既生字呀

我好多謝有阿ling教我講d字

不過,,我有d字都係識讀既,,我唔希望下下都要有幫我呀

我想自己既事,,自己做返。

冇論做左幾多野,,準備得幾好幾好

都係冇用架,,最後都係咩都唔同晒

唔知點解,,個感覺真係好難受

仲有d比人唔認同既感覺

希望下一次既project 唔會係最last 果日先改

仲要係唔知改到去邊呀

...

好討厭呀,,

點解會咁架

之後下午想走人,,又走唔到喔

真係唔知係佢既陰謀,,定係佢怕對住4面牆呀...

今日既pre聲

見到miss下下都阻住晒,,明明都話左有Q and A

都唔知點解可以,,係有問題既時候唔寫低

要即刻講呀,,

個名又有咩問題喔

我唔覺得用簡稱係有問題呀

我真係好討厭佢呀,,

唔中意呀,,休息既時候,,真係比我地休息

但係上堂學既野,,係咩都唔識呀

之後,,放左學,,同jesscia傾左成半個中,,

講左好多hrm/om miss既唔應該

我都唔係冇問過架

係佢唔比...佢自己既評分係point form...

咁姐係點,, 考試考咩都未知,,之後都算啦

去左太子

之後都返屋企啦,,屋企既感覺好好

令到我好眼訓

聽日既CBE都溫唔到,,就訓左啦

聽日我要試下唔食藥,,睇下我會唔會再咁暈先 。