*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 64
累積人氣: 5384
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


清明節快樂 不安 分類: 未分類

點解清明節要同兒童節差果一日咁多呀

d小朋友要係兒童節開心完一輪,,就要好唔願意地去拜山

講真呀! 我都唔知點解要去拜山呀

好在,,我係果d唔需要年年去拜山拜祖先既人呀

因為,,我既先人都係得1~2個

都係d好遠既地方度生活,, 我同屋企人都好難先去得到一次,半次呀

唔知呢!?

係唔係對先人冇太大既認識

之後都係係屋企休息呀

好攰呀個人,,唔知點解明明係一個放假既日子

我就要留係屋企呀

之後,,最開心係可以去別府食野呀

都唔平呀,,好開心tim呀,,去左銅鑼灣呀...

都唔知點解呢,,好好味既野,,都係貴d架啦

 

 

阿睿生日快樂呀。

講真呀,,今日係星期6

仲有一日假期呀,,今日去別府度食左好多好多野呀

首先有

係街度見到既好大塊燒肉同埋粟米呀。

呢個係好好味既壽司呀,,仲有隻蚱蝦TIM呀

都唔錯,,係大塊左D啦,我意思係d菜,,沙律醬都多左少少。好凍既呢!? 好味

好好味既刺身呀,,好大隻呀,,大大啖呀。

仲有呢個係,,唔知咩燒牛油牛柳粒,,都唔錯係,,少左d牛油咁喔。

不過都好好味,,仲痴底tim呀..哈哈=]

知唔知係咩呢!? 哈哈=]

我食左落去都唔知係咩呀,,我知既係,,我唔多like既野呀

好似係唔知日本既番薯定係南瓜呀。

似唔似小丸子呢,,不過事實上係豆腐黍架。

好味,,見唔見橙色果粒呀,,係一d好special既野呀,,仲辣辣地 tim呀。

炒反呀,,早知就叫拉面啦,,個個都食拉面呀,,唔制呀,,我又要呀。

仲有牙簽咁上下長度既芝士餅呀。

哈哈=] 個杯都仲大過佢呀。

^^好開心啦