點解清明節要同兒童節差果一日咁多呀
d小朋友要係兒童節開心完一輪,,就要好唔願意地去拜山
講真呀! 我都唔知點解要去拜山呀
好在,,我係果d唔需要年年去拜山拜祖先既人呀
因為,,我既先人都係得1~2個
都係d好遠既地方度生活,, 我同屋企人都好難先去得到一次,半次呀
唔知呢!?
係唔係對先人冇太大既認識
之後都係係屋企休息呀
好攰呀個人,,唔知點解明明係一個放假既日子
我就要留係屋企呀
之後,,最開心係可以去別府食野呀
都唔平呀,,好開心tim呀,,去左銅鑼灣呀...
都唔知點解呢,,好好味既野,,都係貴d架啦
阿睿生日快樂呀。
講真呀,,今日係星期6
仲有一日假期呀,,今日去別府度食左好多好多野呀
首先有

係街度見到既好大塊燒肉同埋粟米呀。

呢個係好好味既壽司呀,,仲有隻蚱蝦TIM呀

都唔錯,,係大塊左D啦,我意思係d菜,,沙律醬都多左少少。好凍既呢!? 好味

好好味既刺身呀,,好大隻呀,,大大啖呀。

仲有呢個係,,唔知咩燒牛油牛柳粒,,都唔錯係,,少左d牛油咁喔。
不過都好好味,,仲痴底tim呀..哈哈=]

知唔知係咩呢!? 哈哈=]
我食左落去都唔知係咩呀,,我知既係,,我唔多like既野呀
好似係唔知日本既番薯定係南瓜呀。

似唔似小丸子呢,,不過事實上係豆腐黍架。
好味,,見唔見橙色果粒呀,,係一d好special既野呀,,仲辣辣地 tim呀。

炒反呀,,早知就叫拉面啦,,個個都食拉面呀,,唔制呀,,我又要呀。

仲有牙簽咁上下長度既芝士餅呀。
哈哈=] 個杯都仲大過佢呀。
^^好開心啦
|