*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 9
累積人氣: 5393
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


先苦後甜... 驚訝 分類: 未分類

今日係一個好好既日子啦

可以去街啦, 哈哈=]

原料先苦後甜都唔係好得去邊架咋

因為,, 今日上既堂真係好輕鬆呀。

講下英文,,咁就落堂啦

唔該晒ken baba 既反映呀

唔知又係唔係真係可以改變一下教學既mode去千就我地

定係…(意見接受,態度照舊), 希望唔會啦。

 

我相信佢唔會再點理我架啦

因為,, 我都唔得歡心呀。希望到去堂時

唔好咁過啦。

 

放左學之後, 返左屋企, 換左套3

咁就出街, 之後上車, 車都唔識揸(其實都唔可以咁講既)

係新手駕駛, 請多多包涵。

不過我都好開心架啦

好耐都冇坐過司機位既旁邊呀。

(但係我都有坐過架)

由觀塘揸到西環喔

都幾驚架, 下次我諗會好好多架啦

 

小心巴士呀, 左邊倒後鏡呀

因為, 唔小心既關係, 倒後鏡撞親

(好痛呀, 好彩經過跌打師父既悉心治療下, 病情得到好轉, 最後仲死過反生tim, 好似新既一樣呀。)

 

今日仲有件事等緊我去做架

就係, 登登登登,,, 我揸車呀

(小姐攞個牌黍講下笑姐, 我身手咁好)

都係死左一次火咋(嚴格黍講)

 

死火對架車好痛係唔係真架

我見架車都冇咩事呀。

哈哈=] 我諗要揸車既人, 先至知啦哈哈=]

好開心呀, (, 迫力, 同埋油門)

原來3個腳踏, 咁就可以令到架車郁啦

我真係好厲利呀。

 

(我仲以為係倒後鏡呀, 安全帶呀, 波棍,)咁簡單

不過都唔需要我理會呀。

因為, 我都係唔識架啦

(我連安全帶都唔記得纜呀, 點解!? 係我搭車既時候,我記得係我揸車既時候,咩都唔記得。)

仲要係3個腳踏都唔係咁容易呀

好難control

大力又話大力得濟,, 細力又話細力呀(係我唔敢踩啦)

 

雞咩..點解係我揸車既時候出現d咁既野架

我下次唔會架啦掛!!!

今次假假地都係我地處女作(揸車一事)

好開心=]

真係有d唔捨得離開我既車呀。

車呀車我終有一日會買你返屋企樓下既停車場

哈哈=]

 

之後都唔知等左幾耐, 先有得食我想食既足 3 既牛肉包呀

 

個包既開封過程呀。

 

 

就係咁啦

 

 

final :

 

 

都唔知點解,,,咁難食呀…(冇汁既)..可能係我唔太like冇汁既牛肉吧。

 

之後打ps2..都幾開心既(係我估我會win既時候)

可惜我都係lose點解會咁架

 

不過太鼓都差左呀要加油啦。

 

點解中意一個人, 可以為左佢做任何事

又唔介意比中意既人, 猜疑。

又唔會介意講前女友既事既

咁既男朋友去邊度搵呀。