*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 15
累積人氣: 5399
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


大豐收...好多收穫呀! 愉快 分類: 未分類

今日, 好熱呀

係上堂既時候,又熱又凍....好dry呀

emily, 要小心身體啦

返學...上半堂都好開心咁過既

之後, 好難得既下半堂, 明明係好難過既

點知, 又比我地傾下講下, 咁又好似差唔多放學啦

又係好多我唔明既英文, 係呀係呀...

今日我地係食Lunch既時候, 聽收音機呀。

又咁岩先咁橋, 又比我地撞到ken baba呀

好開心呀, ken baba 都係去旺角呀

仲好有Gentleman呀, 又有baba feel呀

帶埋我地呢班"女"去教協

我都係第一次去咋, 都幾多野買既

好慘呀, 我要1個人拎3本書呀, 不過都ok既

但係我又衰既, 我又好想買本書呀,

買左本都唔新既書, 36蚊咋

"最後的一分鐘擁有", 係梁佩瑚作架

不過我諗會好好睇既

哈哈=] 咁又冇咁d錢啦...

今日...一路行旺角,

仲係咁係度睇3呀

第1時間, 去左行g2000 點知又好貴喔

咁就去左行荷里活呀... 買左條西輩ya

同joyce果條係一樣架, 哈哈=](好開心)

money同joyce都買到西裝褸呀

280..唔知算唔算貴呢!?

影得麻麻地

不過都唔錯呀,哈哈=]

估唔到, 我對腳得果36吋...仲要係計埋著高跟鞋呀...

姐係我既身高(腳)係得果35吋

我有冇咁腳短短呀...算啦, 自己知自己事

之後又行左好耐街呀, 同哥哥行啦

買到既有

都係80蚊樓下

都唔錯架啦,

仲有2件3, 不過冇影到相...(下次著比你地睇)

今日好開心, 因為又可以買到好多野啦, 行到好夜啦。(好攰呀)

係係街度拮魚旦呀(好辣呀), 同埋燒賣(好咸呀)

本來我好想食係堂上面, 我畫既野, 係章魚燒呀(好想食呀)

好得意呀, 哈哈=]

反都未食呀, 食野先啦...(好肚餓)