今日一早就起左身啦...
因為, 約左人, 同埋久久都冇拎既回鄉証
都成個星期, 我真捨得去拎呀。
如果再遲d既話, 就可以咩都唔記得架啦...
我咁冇記性. . . . . . . . .
好彩都有人話 : 通常飲醉左酒既人, 先會話自己冇飲醉。
我話自己冇記性, 固名思義...哈哈=]
今日...同埋咖喱去左拎完証, 就去左食譚仔
好好味呀=]
又係度傻笑..
係呢...!? 唔知大家知唔知咩係傻笑呀..姐係
冇啦啦係度笑呀...有冇試過呢!?
之後...今日知道左7年既友情, 唔輕易
我仲會好好咁珍惜呀。
今日想轉歌啦...
就係呢首呀-\/-
作曲/填詞:藍亦邦
編曲/監製:Billy Chan
別又來用你眼淚感動我 阻止我忘記你弄傷我
別又來用你漂亮的手指 去在我膊頭撫摸
別又來用你說話擾亂我 全力逼我愛到忘我
別又來為我營造噩夢 以後沒法抹掉你這心魔
*誰人讓我悲 誰人讓我喜
誰人讓我死心不息 奄奄一息不服氣
所以 重重病症久久都不斷尾
誰人讓我生 還能令我死
還淪落到拖拖拉拉 輾轉反側癡纏你
所以 傻人為你痛 傻人病到死都不爭氣*
別又來做你誘惑的動作 阻止我儘快愛下一個
別又來用你美麗的嘴巴 說沒有你很坎坷
都只怪是我軟弱的罪過 承受不了你騷擾我
蠢得要為你亡命撲火 不可撇脫拒絕被你風摩
Repeat *
誰人讓我悲 誰人讓我喜
誰人讓我死心不息 奄奄一息不服氣
所以 重重病症久久都不斷尾
誰人讓我生 都可致死
還淪落到拖拖拉拉 輾轉反側癡纏你
所以 傻人為你痛 傻人病到死都不爭氣
知唔知係咩歌呢...係斷尾呀。
見幾好聽就想轉啦。
今日見到mama隻手指, 個心有d唔舒服,
大家記得用刀既時候要小心d啦, 如果唔係手指仔就受罪啦。
今日上既堂, 係一科用中文教架, 好開心=]
不過好悶=[
如果冇咁d歷史, 會唔會好d呢!?
唔理lu* 講熟d pre's 聲先算啦。
做好自己吧...!?
|