*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 41
累積人氣: 5425
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


做好自己 驚訝 分類: 未分類

今日一早就起左身啦...

因為, 約左人, 同埋久久都冇拎既回鄉証

都成個星期, 我真捨得去拎呀。

如果再遲d既話, 就可以咩都唔記得架啦...

我咁冇記性. . . . . . . . .

好彩都有人話 : 通常飲醉左酒既人, 先會話自己冇飲醉。

我話自己冇記性, 固名思義...哈哈=]

今日...同埋咖喱去左拎完証, 就去左食譚仔

好好味呀=]

又係度傻笑..

係呢...!?  唔知大家知唔知咩係傻笑呀..姐係

冇啦啦係度笑呀...有冇試過呢!?

之後...今日知道左7年既友情, 唔輕易

我仲會好好咁珍惜呀。

今日想轉歌啦...

就係呢首呀-\/-

作曲/填詞:藍亦邦 
編曲/監製:Billy Chan


別又來用你眼淚感動我 阻止我忘記你弄傷我
別又來用你漂亮的手指 去在我膊頭撫摸
別又來用你說話擾亂我 全力逼我愛到忘我
別又來為我營造噩夢 以後沒法抹掉你這心魔

*誰人讓我悲 誰人讓我喜
誰人讓我死心不息 奄奄一息不服氣
所以 重重病症久久都不斷尾
誰人讓我生 還能令我死
還淪落到拖拖拉拉 輾轉反側癡纏你
所以 傻人為你痛 傻人病到死都不爭氣*

別又來做你誘惑的動作 阻止我儘快愛下一個
別又來用你美麗的嘴巴 說沒有你很坎坷
都只怪是我軟弱的罪過 承受不了你騷擾我
蠢得要為你亡命撲火 不可撇脫拒絕被你風摩
Repeat *

誰人讓我悲 誰人讓我喜
誰人讓我死心不息 奄奄一息不服氣
所以 重重病症久久都不斷尾
誰人讓我生 都可致死
還淪落到拖拖拉拉 輾轉反側癡纏你
所以 傻人為你痛 傻人病到死都不爭氣

知唔知係咩歌呢...係斷尾呀。

見幾好聽就想轉啦。

今日見到mama隻手指, 個心有d唔舒服,

大家記得用刀既時候要小心d啦, 如果唔係手指仔就受罪啦。

今日上既堂, 係一科用中文教架, 好開心=]

不過好悶=[

如果冇咁d歷史, 會唔會好d呢!?

唔理lu* 講熟d pre's 聲先算啦。

做好自己吧...!?