*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 6
累積人氣: 5390
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


如果可以重來... 滿足 分類: 未分類

 

如果世事係可以重新再來的話

你願意 : 再來一次嗎!?

給自己一次既重新開始, 忘記以前重重既痛,

可以嗎!? 值得嗎!? 如果可以...

我諗我都唔會要黍過啦, 傷心既- 唔希望再記得

開心既- 記得都值得回味, 有人說: 往事只能回憶, 正所謂...想當年...

哈哈=] 真係想當日...我如果可以比心機d, 人生可能就完全改變晒啦

...

4年1度既日子...祝係今日生日既朋友, 過得開心, 因為係一個特別到4年先生日一次既日子

留個美好既回憶吧!

 

HRM真係同死冇咩分別呀...唔識, 問左都唔識

面有難色...miss...我都唔知可以講d咩啦, 又話要沉得住氣。

真係, 有d唔明點解要教書呀, 唔得閒又冇心就唔好教啦...

(我都知我好唔應該, 唔應該因為自己唔明, 而去怪人地...)

><" 真係好嬲呀

上ken sir堂, 可以輕鬆一下啦

又學到d英文, 不過到依家都唔係好記得啦

...但係ken sir可能會比我激親啦

個個同學都幫我手讀英文呀。thx =]

今日放左學, 扭到粒好令既寶石, 好令好閃(其實只係一粒大粒d既彈彈波)

但係, 我真係好中意, 之後又有人話比我知, 龍珠儲黍做咩, (好似可以好勁, 唔知叫咩龍出黍咁啦)

哈哈=] 今日又多左一粒啦, 之後...夾左10蚊糖食呀

仲去埋譚仔tim呀, 真係好開心架=]

因為, 好多人...都有人願意陪我等呀...(thx very much)

咁...同我地搭台既人, 又好得意喔...

咁所以都好開心...=]

好可惜聽到個消息...

係關係大佬同埋佢女朋友既...係一件我唔識點處理既事呀

今次好似好大件事咁呀...(希望有d咩事, 都可以2方攤開黍講)

唔想你地2個為左同一件事而唔開心, 最重要係...有d野做錯左, 就冇得返轉頭

因為...機會唔會等人...要自己去爭取

如果可以既話... 會唔會選擇 *從未認識過!?*

相識係一種緣份...識唔到都唔=冇緣架姐...

因為...識唔識唔一定係緣份問題, 可以係自願或非自願架嗎

仲有機會係見過架...呢個世界上咁多人...一定識唔晒...

識得晒, 都唔一定係人地都識得你

 

今日去左觀廣買card reader呀

同埋見到d好似ipod既 mp3/4

仲知好似, 同埋faction都唔差左好多架姐...

最重要既係...price, 真係差好遠, 唔知係唔係made in china 呢!?

如果係我都唔介意既, 因為china copy 既能力都唔差...haha

100-300蚊之內, 真係好似好平呀..

我又好想買tim...到時先啦...睇下自己係唔係真係有咁既需要

 

冇啦啦, 多左個蛋糕, 好開心=]

好多謝阿him=] 我聽日會去拎架啦=]

 

今日發現到一張相

係咁岩係...我mama部相機度見到

2008年啦...^^奧運^^

今日發生過既都成了歷史啦^^