如果世事係可以重新再來的話
你願意 : 再來一次嗎!?
給自己一次既重新開始, 忘記以前重重既痛,
可以嗎!? 值得嗎!? 如果可以...
我諗我都唔會要黍過啦, 傷心既- 唔希望再記得
開心既- 記得都值得回味, 有人說: 往事只能回憶, 正所謂...想當年...
哈哈=] 真係想當日...我如果可以比心機d, 人生可能就完全改變晒啦
...
4年1度既日子...祝係今日生日既朋友, 過得開心, 因為係一個特別到4年先生日一次既日子
留個美好既回憶吧!
HRM真係同死冇咩分別呀...唔識, 問左都唔識
面有難色...miss...我都唔知可以講d咩啦, 又話要沉得住氣。
真係, 有d唔明點解要教書呀, 唔得閒又冇心就唔好教啦...
(我都知我好唔應該, 唔應該因為自己唔明, 而去怪人地...)
><" 真係好嬲呀
上ken sir堂, 可以輕鬆一下啦
又學到d英文, 不過到依家都唔係好記得啦
...但係ken sir可能會比我激親啦
個個同學都幫我手讀英文呀。thx =]
今日放左學, 扭到粒好令既寶石, 好令好閃(其實只係一粒大粒d既彈彈波)
但係, 我真係好中意, 之後又有人話比我知, 龍珠儲黍做咩, (好似可以好勁, 唔知叫咩龍出黍咁啦)
哈哈=] 今日又多左一粒啦, 之後...夾左10蚊糖食呀
仲去埋譚仔tim呀, 真係好開心架=]
因為, 好多人...都有人願意陪我等呀...(thx very much)
咁...同我地搭台既人, 又好得意喔...
咁所以都好開心...=]
好可惜聽到個消息...
係關係大佬同埋佢女朋友既...係一件我唔識點處理既事呀
今次好似好大件事咁呀...(希望有d咩事, 都可以2方攤開黍講)
唔想你地2個為左同一件事而唔開心, 最重要係...有d野做錯左, 就冇得返轉頭
因為...機會唔會等人...要自己去爭取
如果可以既話... 會唔會選擇 *從未認識過!?*
相識係一種緣份...識唔到都唔=冇緣架姐...
因為...識唔識唔一定係緣份問題, 可以係自願或非自願架嗎
仲有機會係見過架...呢個世界上咁多人...一定識唔晒...
識得晒, 都唔一定係人地都識得你
今日去左觀廣買card reader呀
同埋見到d好似ipod既 mp3/4
仲知好似, 同埋faction都唔差左好多架姐...
最重要既係...price, 真係差好遠, 唔知係唔係made in china 呢!?
如果係我都唔介意既, 因為china copy 既能力都唔差...haha
100-300蚊之內, 真係好似好平呀..
我又好想買tim...到時先啦...睇下自己係唔係真係有咁既需要
冇啦啦, 多左個蛋糕, 好開心=]
好多謝阿him=] 我聽日會去拎架啦=]
今日發現到一張相
係咁岩係...我mama部相機度見到

2008年啦...^^奧運^^
今日發生過既都成了歷史啦^^
|