細姑媽, 生日快樂呀。
返11點, 本來諗住9點到起身啦
點知, mama又遲左叫我喔
今日差d遲到喔...
係呢...帶左"佢"返學呀
唔知點解, 諗左好耐, 都係得呢隻可以代表到我自己
因為, 佢係我最中意果一隻呀
真係好中意, 中意到一個無法抗拒既地步
因為, 我都唔知點解呀, 晚晚都差唔多要攬住佢呀。
有時仲係起身既時間, 發覺"佢"已經係地下,
唔通佢愛上左地下, ... ^^" hehe 講笑好啦
都係因為我太個反訓啦...so, 請原諒我!
係呢...今日我帶左佢返學, 好多好多塵呀。
因為我太耐冇洗嗎!? may be 吧
有一個冇法改變既事實就係, 今日係marketing pre's 聲
我講既野, 係最少 最簡單既
我識既字有限, 多謝我既組員, 冇左你地我都唔知點算...
今日如果唔係我餚低, 我諗我下個星期4就唔需要再帶反黍啦。
最衰都係我...驚啦。 我怕係同學面前出醜。
其實同班既同學, 點解我又會怕既...!?!?!?!?!?!
今日係食完lunch之後, 準備過一次pre's聲後
我地2組就搓 包 剪 揼 去決定 先後次序
我聽到既係, 你出包 我出揼 啦, 咁就姐係按照原定計劃,
我地先
佢地組後..哈哈=]
咁都冇咩點既, 大家都有問到問題... 都答得唔錯呀。
(其實我冇咩點答到條問題)
之後, 對卷...total有4科
我都唔知...點算啦(係果陣, 都係諗住, 有冇可以40幾 唔需要補考)
最後...management 47
第2 marketing 46
第3 fin...23 (好似係掛, 仲知都係唔好提咁啦)
最後 account 26 (真係...我都唔知可以講咩啦)
咁多科...仲有之前既一科 ebc 48.5, 真係最高分啦
雖然仲有一科普通話。
...咁既成績
夠了嗎! ? 唔夠... 自己盡力過嗎!? (有...但係唔夠 , 姐係下次要比今次好, )
(可惜, 下學期比上學期難)
之後, 去左探病, 點解有病都唔好好地休息...真係呀!?
咁都冇咩點既, 之後同左個好耐冇見既朋友, 行下 傾下計
(唔知點解呢!? 同佢一齊傾計果陣好似冇咩壓力, 好似阿哥同阿妹咁呀)
事實上, 佢係我契家姐, 哈哈=]
點解...同佢傾既時間得咁少架,真係有d...可惜呀
之後, 阿儀姐, 又因為男朋友既事, 唔開心
陪左佢一陣, 唔知佢依家好返d未呢!?
希望佢可以快d開心返。
(原來帶隻啤行街, 係咁辛苦架,^^)
|