*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 16
累積人氣: 5400
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 28 日  星期四   落雪


輕鬆一下^^ 驚訝 分類: 未分類

細姑媽, 生日快樂呀。

返11點, 本來諗住9點到起身啦

點知, mama又遲左叫我喔

今日差d遲到喔...

係呢...帶左"佢"返學呀

唔知點解, 諗左好耐, 都係得呢隻可以代表到我自己

因為, 佢係我最中意果一隻呀

真係好中意, 中意到一個無法抗拒既地步

因為, 我都唔知點解呀, 晚晚都差唔多要攬住佢呀。

有時仲係起身既時間, 發覺"佢"已經係地下,

唔通佢愛上左地下, ... ^^" hehe 講笑好啦

都係因為我太個反訓啦...so, 請原諒我!

係呢...今日我帶左佢返學, 好多好多塵呀。

因為我太耐冇洗嗎!? may be 吧

有一個冇法改變既事實就係, 今日係marketing pre's 聲

我講既野, 係最少 最簡單既

我識既字有限, 多謝我既組員, 冇左你地我都唔知點算...

今日如果唔係我餚低, 我諗我下個星期4就唔需要再帶反黍啦。

最衰都係我...驚啦。 我怕係同學面前出醜。

其實同班既同學, 點解我又會怕既...!?!?!?!?!?!

今日係食完lunch之後, 準備過一次pre's聲後

我地2組就搓 包 剪 揼 去決定  先後次序

我聽到既係, 你出包  我出揼  啦, 咁就姐係按照原定計劃,

我地先

佢地組後..哈哈=]

咁都冇咩點既, 大家都有問到問題... 都答得唔錯呀。

(其實我冇咩點答到條問題)

之後, 對卷...total有4科

我都唔知...點算啦(係果陣, 都係諗住, 有冇可以40幾 唔需要補考)

最後...management 47

第2 marketing 46

第3 fin...23 (好似係掛, 仲知都係唔好提咁啦)

最後 account  26 (真係...我都唔知可以講咩啦)

咁多科...仲有之前既一科 ebc 48.5, 真係最高分啦

雖然仲有一科普通話。

...咁既成績

夠了嗎! ?  唔夠... 自己盡力過嗎!? (有...但係唔夠 , 姐係下次要比今次好, )

(可惜, 下學期比上學期難)

之後, 去左探病, 點解有病都唔好好地休息...真係呀!?

咁都冇咩點既, 之後同左個好耐冇見既朋友, 行下 傾下計

(唔知點解呢!? 同佢一齊傾計果陣好似冇咩壓力, 好似阿哥同阿妹咁呀)

事實上, 佢係我契家姐, 哈哈=]

點解...同佢傾既時間得咁少架,真係有d...可惜呀

之後, 阿儀姐, 又因為男朋友既事, 唔開心

陪左佢一陣, 唔知佢依家好返d未呢!?

希望佢可以快d開心返。

 

(原來帶隻啤行街, 係咁辛苦架,^^)